Bogota - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu Bogota - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu

Bogota

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

13 Juli 2014 | Colombia, Colombia

12-7
01:30 de wekker gaat en onze reis gaat beginnen.
Op schiphol afscheid genomen van opa oma en (zus) karin.
06:15 vertrekken we , precies op tijd , naar Lissabon.
Na een overstap en 4 uur wachttijd vliegen we om 13:20 Door naar Bogota waar we na 10 uren veilig aankomen.
Na het invullen van de nodige formulieren ( ze willen graag weten wat we komen doen) gaan we met 1 grote taxi met José naar ons verblijf.
nog even een klein rondje Door de omgeving en een snelle hap en dan gauw naar bed.
morgen gaan we wat toeristische attracties doen en Maandag is de grote dag van de ontmoeting.

• 13 Juli 2014 - 16:59

Cornelius Van Der Vlugt:

Ik wens natuurlijk in de eerste plaats Nina , maar ook alle andere Raafjes maandag een hele mooie dag toe !!!!

Groeten, Kees van der Vlugt

• 13 Juli 2014 - 17:39

Marjolein:

Lieve Raafjes,
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.Heel bijzonder morgen de ontmoeting met de moeder van Nina.Heel veel succes!Liefs Marjolein

• 13 Juli 2014 - 18:48

Jose:

Hoi allemaal,
    Wat fijn dat de reis goed verlopen is.
    Morgen een hele bijzondere dag voor jullie met name voor Nina.

groetjes Jose.

• 13 Juli 2014 - 22:12

Reina:

Nog maar één nachtje slapen.... Een hele mooie dag morgen! X

Verslag uit: Colombia, Colombia

Zaterdag 19 Juli

18 Juli 2014

Vrijdag 18 Juli
Bas

Hallo, Wij gaan een reis maken naar zuid-amerika en zullen proberen regelmatig een update te geven van de (spannende) gebeurtenissen. We vertrekken 12 juli om 06:15, gaan eerst naar Lissabon / Portugal, stappen daar over op een directe vlucht naar Bogota (Colombia). 23 juli zullen we doorvliegen naar de Galapagos eilanden (Ecuador) alwaar we een aantal eilanden zullen bezoeken. 29 Juli bezoeken we nog even een rozenfarm van FSQ en de 30e vliegen we door naar Rio de Janeiro waar we de vakantie op 10 Augustus zullen afsluiten.

Actief sinds 07 Juli 2014