Dinsdag 15 juli (2) - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu Dinsdag 15 juli (2) - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 15 juli (2)

Blijf op de hoogte en volg Bas

15 Juli 2014 | Colombia, Colombia

zou ik bijna de helft vergeten, omdat Luz dary vandaag niet kon komen zijn we maar wat anders gaan doen, eerst naar het goud museum (moet je gezien hebben als je in Bogota bent) en daarna de kapper en manicure.
Een hele belevenis want voor 4 euro word je haar geknipt en gewassen en voor nog eens 4 euro krijg je handmassage en evt. knippen en lakken.
Daarna zijn we nog even naar het "Plaza de Bolivar" geweest (duivenplein).
Dat is een beroemd plein vanwege overheidsgebouwen en natuurlijk de duiven.
Het leven hier is een stuk goedkoper als bij ons want voor 2 a 3 euro kan je hier lekker ontbijten of lunchen.(wat we ook regelmatig doen).
Tenslotte is er nog een leuk bericht als we terugkomen bij ons verblijf.
Luz dary wil graag morgen langs komen, dat is dan weer een positief geluid nadat ze vanmorgen had afgezegd, het zal voor haar waarschijnlijk niet zo heel gemakkelijk zijn om deze hele situatie een plek te geven in haar bestaan.
Wat wij ervan begrepen hebben weet haar huidige man totaal niets van ons (lees Nina"s) bestaan.
Hopelijk gaat ze hem dat nog vertellen en kan hij dat accepteren.

• 16 Juli 2014 - 10:42

Wijlanda Schaap:

Bijzonder allemaal en dus ook nog wel spannend hoe het allemaal verder gaat lopen met de moeder van Nina.
    Wat superleuk al die foto's, ver weg en toch dichtbij!! En die prijsjes daar jaaa dat lijkt mij ook wel wat, zo kan je leuke dingen doen!!l
    Liefs van ons allemaal

Zaterdag 19 Juli

18 Juli 2014

Vrijdag 18 Juli
Bas

Hallo, Wij gaan een reis maken naar zuid-amerika en zullen proberen regelmatig een update te geven van de (spannende) gebeurtenissen. We vertrekken 12 juli om 06:15, gaan eerst naar Lissabon / Portugal, stappen daar over op een directe vlucht naar Bogota (Colombia). 23 juli zullen we doorvliegen naar de Galapagos eilanden (Ecuador) alwaar we een aantal eilanden zullen bezoeken. 29 Juli bezoeken we nog even een rozenfarm van FSQ en de 30e vliegen we door naar Rio de Janeiro waar we de vakantie op 10 Augustus zullen afsluiten.

Actief sinds 07 Juli 2014