Donderdag 17 Juli - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu Donderdag 17 Juli - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu

Donderdag 17 Juli

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

18 Juli 2014 | Colombia, Colombia

Weer een mooie dag !
Vandaag hebben we 2 zussen en 1 broer en 1 nicht van Nina ontmoet die samen met Oma (Isadora) en hun 4 kinderen naar ons toe kwamen.
Wat een Familie ! en dan te weten dat er nog meer familie-leden zijn want er is nog een zus die we zondag gaan ontmoeten en dan komt iedereen want dan is iedereen natuurlijk vrij.
Dat gaat weer een mooie ontmoeting worden waar we un al naar uitkijken.
Ook nu weer hebben we ons verbaasd over de hartelijkheid en de vrijheid waarmee ze spreken.
Het lijkt wel alsof we ze al heel lang kennen, verbazingwekkend hoe snel je vertrouwd kan raken met mensen waar je een band mee hebt mar nog niet eerder heb gezien.

• 18 Juli 2014 - 11:37

Cornelius Van Der Vlugt:

Hallo Alle Raafjes,

het is mooi om te horen dat alles goed gaat , maar vooral de ontmoetingen die zo hartelijk verlopen.
    Voor Nina moet het toch overweldigend zijn om haar vele nieuwe familieleden te leren kennen.
    De tijd zal waarschijnlijk te kort zijn om iedereen goed te leren kennen, maar ik neem aan dat er vervolg bezoeken zullen komen. Wij wensen jullie nog een mooie tijd toe!

Groeten, Familie van der Vlugt (Duitsland)

Verslag uit: Colombia, Colombia

Zaterdag 19 Juli

18 Juli 2014

Vrijdag 18 Juli
Bas

Hallo, Wij gaan een reis maken naar zuid-amerika en zullen proberen regelmatig een update te geven van de (spannende) gebeurtenissen. We vertrekken 12 juli om 06:15, gaan eerst naar Lissabon / Portugal, stappen daar over op een directe vlucht naar Bogota (Colombia). 23 juli zullen we doorvliegen naar de Galapagos eilanden (Ecuador) alwaar we een aantal eilanden zullen bezoeken. 29 Juli bezoeken we nog even een rozenfarm van FSQ en de 30e vliegen we door naar Rio de Janeiro waar we de vakantie op 10 Augustus zullen afsluiten.

Actief sinds 07 Juli 2014