Zaterdag 19 Juli - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu Zaterdag 19 Juli - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 19 Juli

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

19 Juli 2014 | Colombia, Colombia

Vandaag hebben we afgesproken met de familie Pool,
Zij hebben 3 geadopteerde kinderen waarvan 2 uit colombia en waarvan 1 in hetzelfde kindertehuis heeft gezeten als Nina alleen is Valentino (hun dochter) een half jaar ouder als Nina .
Wij leerden hen 10 jaar terug kennen omdat allebei de meisjes op turnen zaten.
op een goede dag zagen de meisjes zelf dat ze er hetzelfde uitzagen en zodoende raakten ze aan de praat en kwamen erachter dat zij beiden vanuit Bogota geadopteerd waren en 11000 km verderop ( in NL) 500 meter hemelsbreed bij elkaar vandaan woonden.
Deze familie is in Bogota omdat hun oudste zoon zijn biologische moeder heeft gezocht en gevonden.
en uitgerekend deze week zijn zij hier ook !!!!!
Met deze familie hebben we vandaag het kindertehuis bezocht waar deze meisjes een paar weken hebben geleefd toen ze net geboren waren.

• 20 Juli 2014 - 19:52

Johan En Loeki:

Hoi Raafjes. Wat ontzettend leuk om zo met jullie mee te leven. Voor Nina helemaal geweldig ze heeft er een complete familie bij. Kan gezellig worden zo in Nederland. Hebben jullie ook kunnen zien waar ze wonen en leven ?? Geweldig al die bloemen en planten zo in de natuur. Geniet ervan en veel foto's maken !! Groetjes uit Zwartebroek

• 20 Juli 2014 - 22:40

Wijlanda Schaap:

Bijzonder hoor om nu met die andere familie in Bogota te zijn. Ook erg mooi om zeventien jaar later nog een bezoek te mogen brengen aan het tehuis waar jullie nina in je armen hebben gesloten.Geniet met elkaar van deze bijzondere reis!!

Verslag uit: Colombia, Colombia

Zaterdag 19 Juli

18 Juli 2014

Vrijdag 18 Juli
Bas

Hallo, Wij gaan een reis maken naar zuid-amerika en zullen proberen regelmatig een update te geven van de (spannende) gebeurtenissen. We vertrekken 12 juli om 06:15, gaan eerst naar Lissabon / Portugal, stappen daar over op een directe vlucht naar Bogota (Colombia). 23 juli zullen we doorvliegen naar de Galapagos eilanden (Ecuador) alwaar we een aantal eilanden zullen bezoeken. 29 Juli bezoeken we nog even een rozenfarm van FSQ en de 30e vliegen we door naar Rio de Janeiro waar we de vakantie op 10 Augustus zullen afsluiten.

Actief sinds 07 Juli 2014