zondag 20 juli - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu zondag 20 juli - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu

zondag 20 juli

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

20 Juli 2014 | Colombia, Colombia

Zondag, de dag dat we met een groot deel van de familie zouden haan lunchen.
ik denk dat dit de meest byzondere dag van de vakantie zal zijn, ondanks dat ik nu nog niet weet wat er nog gaat komen.
We hebben inderdaad met in totaal 28 mensen geluncht en er zijn weer mooie momenten en mooie contacten geweest.
Nina heeft een oom die een maand jonger is dan zijzelf en de familie had een taart meegenomen en kaarsjes in de nummers 1 en 7 ( ze worden dus 17) dus hebben we alvast een klein beetje hun verjaardag gevierd ( na de lunch koffie met gebak)
Wij hebben lang zal ze leven gezongen en zij ook in het Spaans.
Daarna hebben we in het park een potje voetbal gespeeld met mannen en vrouwen ( vrouwen vinden hier voetbal OOK erg leuk).
Het afscheid was weer allerhartelijkst.
Dinsdag komt Luz dary en haar man (de laatste keer ) en woensdag wil oma per se mee naar het vliegveld.(dan vertrekken we naar ecuador)

Verslag uit: Colombia, Colombia

Zaterdag 19 Juli

18 Juli 2014

Vrijdag 18 Juli
Bas

Hallo, Wij gaan een reis maken naar zuid-amerika en zullen proberen regelmatig een update te geven van de (spannende) gebeurtenissen. We vertrekken 12 juli om 06:15, gaan eerst naar Lissabon / Portugal, stappen daar over op een directe vlucht naar Bogota (Colombia). 23 juli zullen we doorvliegen naar de Galapagos eilanden (Ecuador) alwaar we een aantal eilanden zullen bezoeken. 29 Juli bezoeken we nog even een rozenfarm van FSQ en de 30e vliegen we door naar Rio de Janeiro waar we de vakantie op 10 Augustus zullen afsluiten.

Actief sinds 07 Juli 2014