Vrijdag 25 Juli - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 Juli - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 Juli

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

26 Juli 2014 | Ecuador, Galápagos

Vandaag hebben we 2 verschillende projecten gedaan.
vanmorgen hebben we de grootste werkende vulkaan ter wereld bezocht, de " siërra negra" , 9 km breed 10 km lang!
Best indrukwekkend, de laatste eruptie was in 2005.
Het was een lange klim over een slecht (modder)pad
maar we hebben het overleefd.
Na de lunch (welke op een mooie farm was) kregen een Nog even een rondleiding over de farm (heel mooi).

vanmiddag was spectaculair, een boottocht langs broedplaatsen van zeeleguanen , pinguïns, zeeleeuwen pelikanen enz.
Bij het snorkelen zijn we nog vergezeld Door een aantal (vriendelijke) haaien (kleintjes(1meter), maar toch.
al met al een byzonder mooie dag.
Morgen gaan we nog naar een flamenco lagune en een broedplaats voor reuzenschildpadden.

Verslag uit: Ecuador, Galápagos

Bas

Hallo, Wij gaan een reis maken naar zuid-amerika en zullen proberen regelmatig een update te geven van de (spannende) gebeurtenissen. We vertrekken 12 juli om 06:15, gaan eerst naar Lissabon / Portugal, stappen daar over op een directe vlucht naar Bogota (Colombia). 23 juli zullen we doorvliegen naar de Galapagos eilanden (Ecuador) alwaar we een aantal eilanden zullen bezoeken. 29 Juli bezoeken we nog even een rozenfarm van FSQ en de 30e vliegen we door naar Rio de Janeiro waar we de vakantie op 10 Augustus zullen afsluiten.

Actief sinds 07 Juli 2014