Dinsdag 29 juli - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu Dinsdag 29 juli - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Bas Ravensbergen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 29 juli

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

29 Juli 2014 | Ecuador, Quito

Vandaag dus de dag van de rozenfarm(s).vanmorgen om 06:00 op want onze reisleider, Santiago, haalt ons om 07; 00 op.
Na ruim 1 1/2 uur rijden komen we aan bij een farm genaamd ; Josarflor, 40 hectare groot en gemiddeld per dag 2000 rozen dus 80.000 rozen per dag.
De omstandigheden zijn er ideaal; 12 uur licht per dag ( elke dag)
Licht en luchtvochtigheid en temperatuur ook ideaal.
Vele mooie soorten trekken aan ons oog voorbij
De 2e farm is half zo groot maar nog steeds imposant.
Ik ben nu op de luchthaven van quito en straks vliegen we door naar Rio de Janeiro voor het laatste (strand) gedeelte van onze vakantie

Verslag uit: Ecuador, Quito

Bas

Hallo, Wij gaan een reis maken naar zuid-amerika en zullen proberen regelmatig een update te geven van de (spannende) gebeurtenissen. We vertrekken 12 juli om 06:15, gaan eerst naar Lissabon / Portugal, stappen daar over op een directe vlucht naar Bogota (Colombia). 23 juli zullen we doorvliegen naar de Galapagos eilanden (Ecuador) alwaar we een aantal eilanden zullen bezoeken. 29 Juli bezoeken we nog even een rozenfarm van FSQ en de 30e vliegen we door naar Rio de Janeiro waar we de vakantie op 10 Augustus zullen afsluiten.

Actief sinds 07 Juli 2014